Ecsettel a világ körül


2013. január 21., hétfő

Ismét a Ság hegyről

Új képem fő tárgya még mindig a Ság hegy. 
Valójában három témát gyúrtam itt egybe. A Ság hegy az otthonomat szimbolizálja, mert Celldömölkön születtem. A második- a mozdony- a gőzösök sorozatom újabb darabja, mivel eredetileg én is vasúti járműszerelőnek tanultam. Apám is vasutas volt, bátyám is mozdonyvezető lett, így én is kötődöm kicsit  a vasúthoz, de jobban a dízel előtti korhoz. A kép harmadik témája a lovas szántás, ami egy másik sorozatomba illeszkedik. Ezzel is hamarosan be fogok mutatkozni, amely a letűnt idők vidéki életét ábrázolja. Többnyire a gazdálkodásról, falusi életről, munkáról szól. Bemutatom hogy éltek vidéken az emberek a múlt század elején illetve még korábbi időkben.
Akinek tetszik, ossza meg.
Honlap cím: www.siposgaleria.hu


Ság hegy Kemenesmihályfáról 1940-es évek
Olaj farost 50x70 cm
30,000 Ft


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése