Ecsettel a világ körül


2011. március 14., hétfő

Születésnap

Hálát adok az életnek és Istennek -ami számomra egy és ugyanaz- mindazért a jóért ami körülvesz. A sok jó közül most konkrétan egy személyre gondolok a kislányomra, aki ma 03.15-én két éves. Ez a kis blog bejegyzés most érte van.


Tulajdonképpen én tényleg kislányt szerettem volna első gyereknek és lám az imám meghallgattatott.Az első szó amit tisztán kiejtett az az "apa" volt. Amikor hazaérek a munkából, néha fáradtan "balta arccal" és Salómé -igy hívják a lányunkat- meghallja az érkezésem, máris kiáltja : apa apa apa...szívem azonnal túlcsordúl az örömtől és full mosollyal lehajolok hozzá hogy felvegyem es jól "megropogtassam". Fantasztikus dolog apának lenni, élvezem a felelősségét és a terheit is.Szerintem az Élet nem is tudna -gondolom nem csak számomra- teljes lenni szülői felelősség gyakorlása nélkül.

Mégegyszer köszönöm ...-most majdnem azt írtam: köszönöm Salómé hogy vagy nekem, de inkább kijavítom magam és azt írom, köszönöm Isten hogy adtál nekünk egy kislányt.

                                            
             BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT SALÓMÉ                     


                                           olaj vásznon:40x50                           
                                          






                                                                                                           



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése